Wednesday 4 May 2011

Resepi: Sandwich Terbaik Terganas Terbaik Terganas

Chef Ter???

Sape nak try resepi aku ni?? sila jerit "TentU~~!!" sambil lompat.. Sandwich ni aku cipta sebab melepaskan ketidakpuashatian atas kehabisan stok Mayonis Tuna kat mini mart. Puas hati akU~~ Maaf takde gambar sandwich sebab aku da makan abis baru teringat nak dedahkan resepi rahsia sandwich aku ni. Nape aku dedahkan? supaya korang tak payah susah jadi macam planton dalam kartun Spongebob Squarepants. ahakzz..

Bahan-bahan:

1) Roti Gardenia(lebih di percayai dari brand2 lain)
2) Mayonis Lady's Choice
3) Sardin Ayam Brand
4) Sos Kimball

Cara-caranya:

1) Masukkan ikan sadin dalam mangkuk jamban. Kuah dia amik sikit je dalam 2 sudu. (xyah byk2 kuah dia... nanti sedawa bau sardin.. eyekkk..)

2) Masukkan mayonis segar tadi tu.. (kuantiti ikut suka.. akunya mayonis tu sbnrnya dah 4 hari tamat tempoh dari tarikh buat tu.. ahakzz)

3)Masukkan sos Kimball (kuantiti ikut suka, aku abiskan terus je sos aku tu, sbb mmg da nak abis pon.. T-T)

4) Gaulkan semua dalam mangkuk tadi tu. Sampai sebati.

5) Try rasa, tentu dah sedapkan??? ahakzz..

6) Taruk atas roti pastu buang makan la. Letak la salad ke timun ke tomato ke untuk tambah selera ye??


Selera tak tengok??? kalau ye jerit "Tentu~~!!"

ps: tak yah cari kat Myresepi.com, mmg takde resepi aku ni.. ahakzz.. Selamat mencuba.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...