Thursday 28 April 2011

Aku Perlukan Calculator!!

Calculator Saintifik macam aku punya

Calculator hilang!!! Oh no, esok subjek Real Time kena buat kira2 sikit.. Nak conggak guna tangan tak tercapai akal ku pulak rasanya. Sebenarnya da lama calculator ni aku tak guna, kira terabai la lebih kurang. Klu part peribahasa boleh la guna Habis Madu Sepah Dibuang, ha sama la dalam kes aku ni. Last sekali aku guna calculator ni masa dua sem lepas kot (tengok aku pon da lupa) masa amik subjek Statistik yang aku dapat ??? sebab banyak ponteng kelas dan hampir2 kena Barr? dari masuk exam. Ala time tu aku mood nak study ke laut dalam cari rumah spongebob.

Sebahagian dari formula esok.
Berbalik kepada subjek esok, ada la calculation yang kena buat sikit. Dalam soalan 4 dengan part B (eh tau bentuk soalan? soalan bocor ke ape?? ahakzz). Calculation tu rasanya klu nak soh aku conggak2 guna kaki, tangan, halusinasi minda memang tersasar jauh la jawapan dia. Bak komen Saiful Apek "terbaik terganas terbaik terganas!!" ha, lebih kurang camtu la kan. Jadinya esok aku kena meramahkan mulut untuk cakap "boleh pinjam calculator saintifik ko tak??" kepada individu yang telah dikenalpasti.

Penutup, suspek yang mencuri tidak dapat dikenalpasti. Mungkin aku lost kat mane2 atau tertinggal kat rumah abah aku.Akhir kata, "GUD LUCK" untuk diri ini. Gambar bawah ni agaknya releven ke untuk wish gud luck kat aku???

Gud luck!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...