Tuesday 26 April 2011

Kucing Juga Kentut

Tahukah anda kucing juga kentut?? Haaa, aku pon baru tau selepas berlakunya insiden "kentut" tersebut lalu aku pon merajinkan jdiri untuk bertanya kepada seorang pakcik. Siapa pakcik tu nanti aku cite. Sekarang biar aku cite pasal kucing yang kentut.
Si Pengkentut

Ok skrg aku nak cerita pasal kucing aku ni kentut ya. Kisah dia bermula macam ni, aku tinggalkan kucing aku ni satu hari kat bilik aku balik mah abang aku. Esoknya aku balik la bilik aku. Aku pon membaringkan diri atas tilam yang letak atas lantai tu pastu amik kucing ni letak atas dada sambil belai2 dia. Tengah2 belai tu, kucing ni buat aksi macam MENERAN.. aku tak suspek ape2, tapi.......... tiba2 je bau busuk.. T-T untuk menguatkan lagi andaian aku bahawa kucing aku yang terpaling terpaling2x comel ni aku pon tanya pada seorang pakcik, pakcik tu ialah uncle Google. heheh..

Aku pon taip la kat search bar tu "Kucing Juga Kentut??" dan terbuktilah, memang benar kucing juga kentut dan kucing aku yang terpaling terpaling terpaling comel tu da kentutkan aku.. T-T Dasar kucing comel yang kurang ajar.

Ada kat satu blog tu (malas nak mention) ada bagitau sebab2 kucing ni kentut. Kat situ dia bagitau kucing ni kentut mungkin sebab proses penghadaman yang tak sempurna. Hmmm, ada jugak dia cakap bagi nasi juga punca penghadaman tak sempurna dan makan terlalu laju pon punca penghadaman tak sempurna. Fikir punya fikir, hari jumaat tu ada la aku kasi si Pengkentut ni makan nasi sikit bersama ayam tambah pulak masa aku balik bilik tu dia memang lapar kot aku masukkan makanan dia makan laju2. hehehe..

Eh, orang kata kalau kucing suka kat kita maksudnya kita orang yang penyayang.. ehemmm... :">



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...